tanforum - Re: [Tf] Re: kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: kerettanterv

  • From: "tte" <tte AT fok.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: kerettanterv
  • Date: Thu Apr 13 22:40:28 2000

Tobb levelre is reagalva:

Tobben emegetitek a sztrajkot.
En is ajanlom figyelmetekbe a KOTELEZO MINIMALIS SZOLGALTATAST.

Persze, az a lenyeg, mi a minimalis szolgaltatas.
Azt mindenki erzekeli, ha csak minden 10. vonat kozlekedik. A vasut
strategiai agazat.

Azt is mindenkit erzekelne, ha nem minden iskola lenne nyitva, de...
... nekem ugy tunik, a jelenlegi ertelmezes szerint a minimalis szolgaltatas
kb. annyi, hogy nem tanitas van, hanem osszevont napkozi.
Ez pedig BULI, nem? (Marmint a sracoknak.)
Mit mondanak errol a szakszervezetek ?

Ez a kerdes altalanosan is erdekes.
Konkretan pedig: mi a velemenye errol mas szakosoknak?
(Eddig - ha jol erzekeltem - a tamogatok informatika szakosok.)

Mas:
A sztrajkkal persze egyutt jar a karokozas. (Ha tetszik, eredetileg ez a
kenyszerito ereje.) De napjainkban (Lam-lam, itt a jelenismeret!) legalabb
ennyire fontos a nyilvanossag, a mediahatas. (mediaismeret!)

Fodor Zsolttal sok mindenben egyetertek.
Pl.:
- minimalis szolgaltatas
- diakok tudasanak romlasa (ez kulon tema lehetne!!)
- az oktatasi rendszer lassan mozdulo jellege (errol is ertekezhetunk, ha
kell)

Hozzatennem: ovjuk magunkat az oktatasugy hajohintajanak 4 evenkenti
atlendulesetol. (Pontosabban: megovhatnanak mar valamennyiunket ettol!)

NAT-csapat: Az alapbizottsag (Fobizottsag) alapvetoen uj, bar van benne regi
ember is. A kidolgozok szelesebb koret tekintve - tudomasom szerint -
kiegyensulyozotabb a kep:uj es regi emberek egyarant dolgoznak a
bizottsagokban.

Miklo'si La'szlo'
Tortenelemtanarok Egylete
tte AT fok.hu