tanforum - RE: [Tf] Az Internet feny es arnyoldalai (fwd)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Az Internet feny es arnyoldalai (fwd)

  • From: Borsányi Katalin <borsanyi.katalin AT ntk.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] Az Internet feny es arnyoldalai (fwd)
  • Date: Fri Apr 14 09:57:40 2000

T. lista!
Sajnos nem tudtam elmenni erre a rendezvényre.
Ha valaki ott volt, informáljon bennünket.
Talán nemcsak engem éredekelne.
Üdvözlettel:
Borsányi Katalin

2000. április 7-én az ELTE Tanító- és Óvóképzõ Fõiskolai Karán (a volt
Budapesti Tanítóképzõ Fõiskolán) AZ INTERNET FÉNY- ÉS ÁRNYOLDALAI

címmel konferenciát szervezünk. Ezúton szeretettel meghívjuk Önt
rendezvényünkre. A konferencia helyszíne: Bp. XII ker. Kiss János altb. u.
40. II. em. 200. elõadó Kezdési idõpont: 10 óra 30 perc, részvételi díj
nincs Az elõadás programja:

KÖSZÖNTÕ
Véghelyi Józsefné Dr. fõigazgató-helyettes (10:30)
ELTE TÓFK

ELÕADÁSOK Lénárd András tanársegéd (10:35) ELTE TÓFK Az Internet
használatának kérdései a 10-14 éves korosztály esetében egy vizsgálat
tükrében

M. Tóth László (11:00)
BME-UNESCO Információs Társadalom és Trendkutató Központjának kutatója
Internet-használat társadalmi önszabályozásának európai tapasztalatai

Szendi Gábor (11:25)
fõiskolai docens
Vitéz János Romai Katolikus Tanítóképzõ Fõiskola, Esztergom
Tanulásszervezés Internettel

KÁVÉSZÜNET, MAJD AZ ELÕADÁSOK FOLYTATÁSA
Õsze József (12:00)
fõiskolai tanársegéd
Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Fõiskolai Karán
Internet a gyakorlatban

Malatyinszki Szilárd (12:25) Tessedik Sámuel Fõiskola Békéscsabai Karán
Tanítóképzõ szakon, negyedik éves hallgató Az IRC és ami mögötte van.

ZÁRÓ BESZÉLGETÉS
Kérem, értesítse érdeklõdõ kollégáit is! Sok szeretettel várjuk.

A terem befogadóképessége miatt elõzetes regisztrációt kérünk
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Somlainé Farkas Tündénél
farkast AT kincsem.btf.hu
címen, vagy telefonon:
224-0800.

Tisztelettel a konferencia szervezõi nevében:

Tóth Attila
fõiskolai tanársegéd

Dr. Orczan Zsolt Laszlo
ELTE TOFK