tanforum - RE: [Tf] Re: kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Re: kerettanterv

  • From: Terje'k Bala'zs <terjek AT korosy.sulinet.hu>
  • To: "'tanforum AT lists.kfki.hu'" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Tf] Re: kerettanterv
  • Date: Thu Apr 13 17:18:08 2000

Sziasztok,

Igaz, hogy nem vagyok tanar, sot nincs pedagogus vegzettsegem se, de ha
szabad, megosztanam veletek a velemenyem.

> Mikor fogunk mar ossze, es mozdulunk?
>
> Jonnek az erettsegik. Ha a kerettanterv majus elejen mar

Hat epp ez az. Jonnek az erettsegik. Korabban felvetodott a tantestuletben
nalunk is, hogy lehet-e ertelme egy erettsegi elotti munkabeszuntetesnek,
mert akkor legalabb fefigyelnenek rank.

A tobbi helyi kollegamhoz hasonloan en sem tamogatnam ezt az otletet. Lehet,
hogy azert, mert nem reg erettsegiztem, de ez nem sokat befolyasol.
Gondoljatok vegig. Vegyunk egy negyedikes diakot, aki most fog erettsegizni.
Neki mennyit artunk a majusi sztrajkkal? Lehet, hogy a felvetelije mulik
majd azon, hogy milyen az erettsegi eredmenye. Mert ugye az erettsegi
megiscsak a negyeves munka - szo szerint - kezzel foghato eredmenye. De ha
jobban belegondolunk, mondhatnank 12 eves munkat is. A tiltakozasnak csak
akkor van ertelme, ha nem artunk olyan embereknek, akiknek semmi koze se a
kozalkalmazotti bertablahoz, se a kerettantervi szabalyozashoz, se semmihez.

Alternativa? Van. Vegyuk a szeptember elsejet! Annal nagyobb
figyelemfelkeltesi lehetoseget nem tudok elkepzelni. Amikor ott "tolonganak"
a gyerekek az iskola kapujaban, nem hiszem, hogy ne lenne olyan csalad, aki
nem venne eszre.

Udv,

Terje'k Bala'zs
rendszergazda
Korosy Jozsef Kozg. es Kulker. Szki., Szeged
Web: http://www.korosy.sulinet.hu