tanforum - RE: [Tf] Re: kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

RE: [Tf] Re: kerettanterv

  • From: "Va'las Pe'ter" <Turtle AT toldy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: RE: [Tf] Re: kerettanterv
  • Date: Thu Apr 13 19:35:53 2000

Joreg'

On 13 Apr 2000, at 19:27, Fodor Zsolt wrote:

> Ah, ennek nincs ertelme. Nem vagyok jogasz, ezert csak
> kerdezek: van-e elegseges szolgaltatasra valo kotelezettseg? Azaz
Van, de a tartalma a felek alkujan mulik! Nincs eloirva, hogy ez
pont a gyerekek orzeseben nyilvanuljon meg. A legutobbi
vasutassztrajknal a birosag _nem volt hajlando_ allast foglalni az
elegseges szolgaltatasrol, azt mondta, intezzek el egymas kozott.
Mas kerdes, hogy a pedagogusok lagy szive meg gyenge akarata
mit csinalna a sztrajkbol...

> Ha nincs erettsegi, hat igen. Az fa'j. Nem lehet felvetelizni Borul
> az egyetemek felveteliztetese. Borul rengeteg csalad nyari programja,
> es meg ki tudja mi. Hat igen... El tudom kepzelni, hogy ez hasznalna.
Igen, ez nagyon hasznos volna! Kemenyen oda kell lepni. Miert
mindig a vasutasok eredmenyesek? Mert ok tudjak felboritani egy
orszag eletet. meg a repulesiranyitok (Amerikaban :-)).

> kesessel jelentkezik. A meggondolatlan, hatasaiban fel nem mert
> valtoztatasokkal egy egesz generaciot tonkre lehet tenni. Igen. ES
> JOVATEHETETLENUL! Ez nem ugy megy, hogy amit ket evig elmulasztottunk
> azt kovetkezo evben egyszeruen potoljuk.
Irassuk le otvenszer az osszes kepviselovel. :-) De kezzel!

VP