fizinfo - Re: [Fizinfo] NAT

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NAT

  • From: Arpad Jakab <arpad.jakab AT yahoo.de>
  • To: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>, Attila Szilva <szilva137 AT gmail.com>
  • Cc: FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Moróné Tapody Éva <tapodyeva AT gmail.com>, fiztan AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] NAT
  • Date: Tue, 3 Mar 2020 09:26:05 +0000 (UTC)

Kedves SZA!
Ahogy a kisasszony viselkedik , a széllelbélelt remek jelző. Főleg az
atomenergia terén remekel széllelbélelve...
Üdv,Jakab Árpád

Am Dienstag, 3. März 2020, 09:33:11 MEZ hat Attila Szilva
<szilva137 AT gmail.com> Folgendes geschrieben:

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
Kádár György!
A képviselő neve _Szél_ Bernadett, ragaszkodjunk ehhez.
Köszönettel,SZA