fizinfo - [Fizinfo] Fwd: Re: NAT

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fwd: Re: NAT

  • From: Zsuzsanna Márton <marton.fizika AT gmail.com>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu, Moróné Tapody Éva <tapodyeva AT gmail.com>
  • Subject: [Fizinfo] Fwd: Re: NAT
  • Date: Tue, 3 Mar 2020 10:11:06 +0100

Kedves Éva!

Köszönöm az eddigi rengeteg munkádat. Mélyen együttérzek veled, és fel
vagyok háborodva amiért ilyen méltatlan helyzetbe hoztak.

Ugyanakkor meg szeretném jegyezni, hogy ezért nem az az országgyűlési
képviselő a felelős, aki rá mert kérdezni a NAT létrehozóinak személyére,
hanem azok, akik hazug választ adtak a kérdésére.

Egyben meg is kérném azokat, akik a NAT megalkotásában szakértőként vezető
szerepet vállaltak, ÁLLJANAK A NYILVÁNOSSÁG ELÉ! Ha jónak tartják azt, ami
létrejött, érveljenek mellette, ha nem, akkor próbáljanak amellett érvelni,
hogy miért nem mondtak le a feladatról, amikor észrevették, hogy nem tudják
érvényesíteni az elveiket.

Üdvözlettel:

Márton Zsuzsa

Dr. Zsuzsanna Márton

associate professor

Institute of Physics, University of Pécs

Address: 7624 Pécs, Ifjúság útja 6., Hungary
email: marton AT fizika.ttk.pte.hu
phone:+36 309432135

Saját Samsung Galaxy okostelefonról küldve.