fizinfo - Re: [Fizinfo] NAT

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NAT

  • From: "Varga, G" <vargabagoj AT gmail.com>
  • To: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] NAT
  • Date: Mon, 2 Mar 2020 22:38:11 +0100

a hiányzó *mai* mozaikdarabka, és annak közepén - sorai közé írva - egy
SOKKAL nagyobb hiány, sőt sötétség: mi történt 2017. és 2019. májusa között!

https://24.hu/belfold/2020/03/02/itt-a-teljes-nevsor-ok-45-en-irtak-a-nat-ot/
kedves Csaba, nagyon rokonszenves, hogy Moróné Tapody Éva kartársunk
mellett kiállsz. én is úgy látom, hogy fedezékként használják Éva asszony
tekintélyét.
tisztelettel; bagoj