fizinfo - Re: [Fizinfo] NAT

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] NAT

  • From: Kádár György <kadargy AT mfa.kfki.hu>
  • To: Moróné Tapody Éva <tapodyeva AT gmail.com>, FIZINFO <fizinfo AT lists.kfki.hu>, fiztan AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] NAT
  • Date: Tue, 3 Mar 2020 04:08:34 +0100

Kedves Éva!
Gondolj a természetes számok sorozatára: 1234.
Széllelbélelt Bernadett a nyári papucsod talpáig sem érhet fel.
Az a szorgalom, lelkesedés és természetes odaadás a fizikatanítás és a fizikatanárok iránt, amit Te életeddel tanúsítasz, csak megbecsülést és tiszteletet érdemel.
Sokan ismerünk és akik ismernek így gondolnak Rád.
Üdv: KadarGy