fizinfo - Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány

  • From: <szilard.csizmadia AT dlr.de>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 11:13:05 +0000
  • Accept-language: de-DE, en-US

Én ezt a viccet mérnökkel ismertem, nem csillagásszal... Sőt, a vicclap.hu-n
csillagász helyett filozófussal találtam meg... Itt van:

http://vicclap.hu/vicc/?s=Sk%C3%B3cia+filoz%C3%B3fus&cat=%2Fvicc%2F

(Nem én tettem fel... Elnézést a "rendkívüli mélységű" hozzászólásért.)

Csizmadia Szilárd
(csillagász)