fizinfo - Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány

  • From: zala <zala AT rmki.kfki.hu>
  • To: Laszlo Lindeisz <lindeisz AT gmail.com>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány
  • Date: Tue, 01 Feb 2011 10:23:19 +0100

A vicc klasszikus es persze a mai helyzetre igazitva igy modositanam:

"Egyszer egy csillagász, egy fizikus és egy matematikus !korutazason!
vett részt Skóciában. Amikor egy ujsagosbode mellett haladtak el a
csillagasz meglatott egy cimlapot: nezzetek skociaban a birkak feketek!

Am a fizikus leintette: meg kell nezni, hogy a tobbi ujasg mit ir es ki
kell atlagolni mi is az igazsag.

A matematikus hozzatette: ez sajnos nem eleg, hosszu idon keresztul kell
olvasni az osszes ujsagot, hogy kozelebb keruljunk a valosaghoz. Ahhoz a
valosaghoz amit az ujsagirok kepzelnek el.

udv
Zalanyi Laszlo