fizinfo - Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomany - MUSZAJ???

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomany - MUSZAJ???

  • From: HAJDU Csaba <hajdu AT mail.kfki.hu>
  • To: Rozsa Karoly <karcsi AT mail.kfki.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomany - MUSZAJ???
  • Date: Wed, 2 Feb 2011 07:38:44 +0100 (CET)

Tisztelt Olvasok!

A korabbi rendszer hivei meg ne a fizinfon keverjenek, erre valok a politizalo forumok.

Eddig legfeljebb maganlevelben kommentaltam egyes hozzaszolasokat, de a fenti idezet megerdemel nehany nyilvanos sort is, hiszen egy feltehetoen politikamentesnek szant irasban kemeny politikai tartalmat hordoz.

A jelenlegi "rendszer" hivei (ha ilyesmit egyaltalan el lehet donteni hozzaszolasaik alapjan) keverhetnek a fizinfon? Vagy amit ok irnak, az definicio szerint nem is lehet "keveres"? Ez utobbit kulonosen jo lenne tudni, pusztan a miheztartas okan.

P.S. Kerlek Benneteket, hogy NE tovabbi fizinfo levelben tamogassatok, vagy bantsatok. K.

Remenyeim szerint jelen irasom nem tamogatas, es nem is bantas, pusztan egy logikusan adodo kerdes.

Udvozlettel:

Hajdu Csaba

Ui.: Ha egyetertek valakivel abban, hogy pi erteke annyi, amennyi, attol meg remelhetoleg nem vagyok okvetlenul a masik fel altal esetlegesen tamogatott remdszer hive.