fizinfo - [Fizinfo] V:[Fizinfo: Politika vagy tudomány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V:[Fizinfo: Politika vagy tudomány

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V:[Fizinfo: Politika vagy tudomány
  • Date: Tue, 01 Feb 2011 15:02:11 +0100

Kedves Lista,

Nekem a multkori vita ota se valtozott a velemenyem.
A politika nem ide valo. Mostansag van szakma-politikai ugy is
ami minket erint. pl. Felsooktatasi torveny modositas es a
kozoktatasi torveny modositas.

Eleg nehez lesz osszefogni mondjuk az MTA elnokevel, ha
kozbe pofonokat osztogatunk neki innen.
Bar eleg vilagos, de ugy latszik nem lehet elegszer leirni.

A kozos ugyekkel foglalkozzunk, mert azokban meg esetleg
egyet is erthetunk es szakmai haszna is lehet.
Mig, ha nem a fizikahoz tartozo ugyeken osszeveszunk
kedvunk se lesz masban osszefogni.

Raics Peternek,
Bar en nem vagyok kozvelemeny, de szivesen eleget teszek
keresednek es mint maganszemely elhatarolodom.

udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu