fizinfo - Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány

  • From: "Laszlo E. Szabo" <leszabo AT phil.elte.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Politika vagy tudomány
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 15:25:48 +0100

Ritka eset, hogy egy vicc semmit se fejezzen ki az igazságból! Mert a helyzet
ezzel szemben az, hogy az episztemológiai szkepszis a matematikust meg sem
érinti (nincs miért), a fizikust viszont már igen (őszintébb pillanataiban),
míg a filozófusok máson sem gyötrődnek évszázadok óta.

Üdv,
E. Szabó László