fizinfo - Re: [Fizinfo] Palinkas kozlemenye

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Palinkas kozlemenye

  • From: Diosi Lajos <diosi AT rmki.kfki.hu>
  • To: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Palinkas kozlemenye
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 14:48:50 +0100 (CET)

Kedves Válas Gyuri!
Nem (csak) az a fontos, hogy Neked vagy Nekem mennyire kielégítö Pálinkás
megszólalása. Többen írták, miért is kellene "politikai nyilatkozatot"
tenni egy "rendörségí ügyben". Most vagy úgy döntenek, hogy tévedtek,
vagy úgy, hogy Pálinkás téved. (Esetleg úgy, hogy megzsarolta az elnököt 16 primitív gondolkodású MTA tiszteleti és külsö tag - köztük Jeszenszky László fizikus kollégánk (D.L.) - kár volt öket felvenni.)

Közben kaptál egy kis fejmosást. Bár Kriza György mintha azt gondolná,
hogy ad hominem használtad a "mocskos" és "piszok" jelzöket, pedig nem, de szerintem is mondhattad volna szebben - tekintettel a fizinfó megörízhetö mérsékelt hangnemére. Üdv
Lajos