fizinfo - Re: [Fizinfo] A Magyar Filozofiai Tarsasag Elnoksegenek allasfoglalasa

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] A Magyar Filozofiai Tarsasag Elnoksegenek allasfoglalasa

  • From: "Istvan Mayer" <mayer AT chemres.hu>
  • To: "Laszlo Lindeisz" <lindeisz AT gmail.com>, Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] A Magyar Filozofiai Tarsasag Elnoksegenek allasfoglalasa
  • Date: Thu, 20 Jan 2011 07:46:11 +0100 (CET)

Szerintem az egész cécó nyilvánvalóan hajánál fogva előrángatott ürügy
arra, hogy két legyet üssenek egy csapásra:

1. Ellehetetleníteni egy tekintályes szellemi kört, amely nem hódolt (és
várhatóan nem hódol) be az új rezsimnek. Ez analóg azzal, ahogy a
"polgári" tudósokat (pl. Bibó Istvánt) kizárták az Akadémiáról a 40-es
évek végén.

2. "Megindokolni" a befagyasztott NKTH pénzek végleges elvonását, (Ettől
számos akadémiai intézet és egyetemi kutatóhely megrokkanhat.)

Mindezzel hangulatot lehet teremteni a teljes tudományos kutatás
finanszírozásának csökkentésére is,

Mayer István

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> Tisztelt Lista!
>
> Nem tudom, "relevans celcsoport" vagyok-e? En megvarnam a kormanybiztos
> altal tett feljelentesek nyoman indulo vizsgalatoknak a veget, hogy mit
> mond
> a rendorseg, az ugyeszseg, a birosag. Elvegre jogallamban elunk, ahol a
> jog
> a filozofusokra is vonatkozik. Attol, hogy valaki jo szakember, meg sokat
> dolgozik, meg kovethet el szabalysertest, vagy buncselekmenyt egy ilyen
> [...]

Prof. Istvan Mayer
Chemical Research Center
Hungarian Academy of Sciences
H-1525 Budapest, P.O.Box 17, Hungary

Phone: (+361) 438-41-41, -42...-45 (ext. 295, 107)
Fax: (+361) 438-1143, 438-1142, 325-7554, 325-7750

e-mail:
mayer AT chemres.hu