fizinfo - [Fizinfo] A középiskolai (fizika) oktatás válságtünete

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A középiskolai (fizika) oktatás válságtünete

  • From: Csorgo Tamas <csorgo AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] A középiskolai (fizika) oktatás válságtünete
  • Date: Thu, 27 Mar 2008 12:23:52 +0100 (CET)

Tisztelt Kollégák!

Előző levelemben írtam, hogy a középiskolai természettudományos
oktatás válságos tüneteket is mutat.
Akkor nem tudtam még, hogy ezen tünetek közül
nyilvánosságot látott nemrégiben a következő
középiskolai fizikaóra felvétel, "diák ver tanárt" címmel.
A videó megtekintését csak kötélidegzetű kollégáimnak ajánlom:

http://www.youtube.com/watch?v=qLfrM4xA3YM&feature=related

A magyar közoktatás eme újabb, negatív "mérföldkövét" magam
mélységesen szégyenlendőnek tartom, amely azonnali és szervezett
fellépést indokol:
közös fellépést, tiltakozó aláírás gyűjtési akciót sürgetve
a fizikusok, a fizikatanárok, és a természettudományi
műveltségért, humanista kulturánk átadásáért aggódók csoportja
körében.

Üdvözlettel és további kommentár nélkül

Csörgő Tamás