fizinfo - Re: [Fizinfo] Jogi problémák

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Jogi problémák

  • From: "Tibor Lakatos Dr" <tiborlakatos32 AT gmail.com>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Jogi problémák
  • Date: Sat, 26 Jan 2008 10:19:54 +0100

Tisztelt Kollegák!
Azt hiszem a Bíróság ítélete jogszerű. Legalábbis annyiban, hogy ha
bízonyítást nyert, hogy a telkek értéke csökkent, akkor jogos a
kártérítési igény. Az értékcsökkenésért a felelősnek fizetnie
kell(ene). Véleményem szerint azonban az értékcsökkenésért nem az
objektum építője, (vagy ha van, akkor az építés engedélyezője) a
felelős, hanem az, aki információnak feltüntetett hamis állításokkal
manipulálta a közvélekedést. És ugyanez a helyzet a Tubesen
felépítendő radar esetében is. mert nem a radar miatt csökken
(esetleg) az egyébként jelentős távolságra lévő ingatlanok értéke,
hanem a mesterségesen, rémhírek által táplált tévhitek miatt. Hogy a
transzformátorállomás esetében ki a felelős, nem tudom. De a tubesi
radar esetén tudom. Viczes lenne, ha most megnevezném, de nem
teszem... Pécsett mindenki ismeri. Tessék hozzá fordulni
kártérítésért.
Üdvözlettel
Lakatos Tibor