tanforum - Re: [Tf] Új téma!X-BeenThere : tanforum@lists.kfki.hu

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Új téma!X-BeenThere : tanforum AT lists.kfki.hu

  • From: Andras Lutter <lutter AT dkrmg.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Új téma!X-BeenThere : tanforum AT lists.kfki.hu
  • Date: Tue, 16 Nov 2004 17:50:31 +0100

>Engedtessék meg, hogy egyrészt, "új témaként", másrészt egy kis "reklám"
>(HI) gyanánt, felhívjam az Önök figyelmét, - ez különösen vonatkozik a
>fizika tanárokra! - egy megújult weblapra, melynek a címe:

Ez egy igen zûrõs valami. Ki mondta például, hogy a gyorsuláshoz energia
kell? Ez félreértés. Olyan fizikai axióma sincs, hogy a testek megõrzik
forgássíkjukat/forgástengelyüket. A módszer itt: kimondani hibásan egy
elvet, majd megcáfolni. És mekkora a hibaszázalék a "forgási energia
gravitációja" mérésnél?
Ez engem nagyon emlékeztet egy régi mûbalhéra a végtelenek eltérõ
definíciója körül...

Lutter Andras

Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi

  • Re: [Tf] Új téma!X-BeenThere : tanforum AT lists.kfki.hu, Andras Lutter, 11/16/2004