tanforum - Re: [Tf] re rangsorolas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] re rangsorolas

  • From: Simon Gyula <simon AT inf.unideb.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] re rangsorolas
  • Date: Wed, 19 May 2004 19:21:06 +0200

> Simon Gyula irta 18 May 2004, 17:58 keltezesu "Re: [Tf] re rangsorolas"
> targyu leveleben:

> Elnézést, de nem értem, miként jön ez ide... Itt nem sommás
> vélenyről volt (inkább: lehetett volna) szó... Mivel olvasásértés és
> számolás volt a mérés java, em értem, miért lett volna a
> személyiségi jogok elleni sérelem, ha a magyar és a matematika
> jegyeik szerint állítottuk volna üket sorrendbe! [Nem tettük, mert a
> parancs ezt megtiltotta; a parancsot végrehajtjuk, de véleményünk
> azéárt lehet...] Miért sérti az emberi jogokat, ha a matek meg a
> [...]

Szerintem, egyszeruen nem volt indokolt az elozetes ultetesi rend
megadott modja. Miert is kellett igy ulniuk? Hogy a sokkal gyengebb
nehogy lessen? /ez feltetelezi, hogy a jobb sohasem leshet a
rosszabbtol, vagy, hogy a kicsit jobb a kicsit gyengebbtol?:-))/
Akkor a felugyelo tanarokrol lett kiallitva egy igen gyenge elozetes
bizonyitvany. En vegig csinaltam, igy sem ertem az elozetes elkepzelest
az ultetesrol.

Meg aztan: en sohasem voltam olyan biztos magamban, es az altalam adott
jegyekben, hogy ne kezdhessen minden reggel uj lapot a gyerek. Sok
csodanak voltam mar tanuja /sajnos mindket iranyban:-)/.
Az altalunk adott jegyek, csak az aznapi teljesitmenyt merik. Nem
veletlenul szoktak a gyerekek "skatulyazasrol" beszelni.
SGY