tanforum - Re: [Tf] iskolai belepteto rendszer

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] iskolai belepteto rendszer

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] iskolai belepteto rendszer
  • Date: Mon, 9 Feb 2004 16:30:23 +0100

Üdvözletem!

A gimiben, ahol óraadóként is tanítok, van ilyen rendszer. IMO
kérdéses a létjogosultsága. Ha a portaszolgálat nem kõkemény,
akkor biza átugrik a gyerek, kikerüli, a haver kártyájával vagy azzal
is belép... Lehet, a dolog szûri a belépõket habár a hátsó bejárat
miatt még ez a haszna is kétséges... Tudtommal a be- és kilépés
közötti idõtartamokat nem használják fel a jelenlét regisztrálására.
(Lehet, hogy véd a besurranó tolvaj esetére, de sajnos sok esetben
a tettes nem is külsõs :((() Egy másik helyen ahol mostanában
megfordultam, az OSzK-ban láttam egészen hasonlót (valszleg
ugyanaz a technika mert a kártya meglepõen azonos), ott persze
fegyveres õr is van a portán ami egy gimiben azért talán túlzás...
:))) Szóval _szubjektív_ (!!!) véleményem, hogy sok gimi esetében
sok minden más beruházás talán fontosabb...

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

kdorozs AT fibermail.hu