tanforum - Re: [Tf] hirek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hirek

  • From: "Administrator" <suli5084 AT pecs.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] hirek
  • Date: Wed Jan 8 11:43:00 2003

A túlórakérdéshez szeretném hozzátenni, hogy ebben az évben csak 7 túlórám
van, de pokolba kívánom azt is aki kitalálta. Kényszerképzetem, hogy
szeretek felkészülten tanítani, de ebben az évben üvöltök, ha valaki bármire
is megkér, amire idő kell, minimálisra kellett csökkentettem az iratott
dolgozatok számát, alig olvasok és két hónapja készülök kimosni a kabátomat,
stb. Amikor a napi 8 tanítási óra után hazaérek, csak alvásra vagyok képes.
Állandóan flusztrált vagyok.
Azzal fogják be a számat, hogy bezzeg Német országban... De bezzeg Német
országban a matematika könyv feladataihoz bizonyára van megoldáskötet, sőt
feladatgyűjteménye is van a gyerekeknek és nem a tanáruk írja, nyomtatja,
sokszorosítja a gyakorló feladatokat.
A bőrömön érzem, hogy egy bizonyos óraszám fölött már nem tanításról, hanem
túlélésről van szó.
Üdv.
Sólyomné