tanforum - Re: [Tf] hirek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hirek

  • From: "Miklósi László" <ml AT tte.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] hirek
  • Date: Wed Jan 8 08:58:01 2003

Turoczi Ferenc irta:
> Igy a feladatokat túlórában kellett ellátni, amit a többség szivesen
vállal.

Konnyen lepre megyunk, de...
Induljunk ki az alaphelyzetbol: a MT talan nem ok nelkul szab korlatot a
tulmunkanak.
Jo-e szakmailag, emberileg, ha onkizsakmanyoljuk magunkat? Hogyan hat ez a
kollega, az intezmeny munkajanak szinvonalara?
Nem az lenne a normalis megoldas, ha meg lehetne elni (de tenyleg) a
munkaidoben keresett penzbol?

A torvenyi szabalyozasnak a tipikusbol kell kiindulnia. Ehhez kepest kell
lehetove tenni az eltereseket. Termeszetesen vannak, lesznek olyan helyek,
helyzetek, amire kulon megoldast kell talalni. De NEM azt kell tipikussa
tenni.

Miklosi Laszlo
ml AT tte.hu