tanforum - Re: [Tf] hirek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] hirek

  • From: Andras Lutter <rmgadmin AT rmg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] hirek
  • Date: Wed Jan 8 11:59:00 2003

>A túlórakérdéshez szeretném hozzátenni, hogy ebben az évben csak 7 túlórám
>van, de pokolba kívánom azt is aki kitalálta. Kényszerképzetem, hogy
>szeretek felkészülten tanítani, de ebben az évben üvöltök, ha valaki bármire
>is megkér, amire idõ kell, minimálisra kellett csökkentettem az iratott
>dolgozatok számát, alig olvasok és két hónapja készülök kimosni a kabátomat,

A magam reszerol egyetertek, en sem birok akarmennyit. Nem tudom, kinek
mekkora az egyeni turokepessege, gondolom, szakja is valogatja, embere is.
De valoszinu, hogy akik anyagilag ra vannak kenyszeritve, akarmennyit
bevallalnanak, meg akkor is, ha nem birjak. Ezert egyetertek egy felso
korlat letezesevel.

Lutter Andras (Radnoti Miklos Gimnazium, Dunakeszi)

Iskolank honlapja / our homepage is: www.dkrmg.sulinet.hu