tanforum - Re: Re[2]: [Tf] hirek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re[2]: [Tf] hirek

  • From: Turóczi Ferenc <blathy AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re[2]: [Tf] hirek
  • Date: Wed Jan 8 13:28:01 2003

----- Original Message -----
From: "Dorozsmai Karoly"
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
To:
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Wednesday, January 08, 2003 12:38 PM

> Udvozletem!
>
> EDO-Elektro kft. irta (8 Jan 2003, 12:34)
> "Re[2]: [Tf] hirek" targyu leveleben:

> Ez a "rutin" egyik értelmezése... A másik IMO meg az, hogy
> sokadszorra feldolgozva ugyanazzal a korosztállyal ugyanazt a
> tananyagot, az kevesebb készülést igényel, mint legelslegelsőre.
> Ez a kevesebb viszont tapasztalatom szerint soha nem nulla :))
>

> --
> Viszlat: D. Karoly

Pontosan ere, gondoltam, amikor a rutinról beszéltem.
Ha az embernek vannak kidolgozott, bevált feladatai, azt miért ne
használhatná fel többször?
A tananyag, ha változik is, nem változik olyan mértékben, hogy amit már
"tavaly" megtanultam
jól átadni, azt miért ne használhatnám újra?
Ha van egy jó számitógépes bemutatóm, azt nem kell feltétlenül
újraszerkeszteni.
Én ezt nevezem rutinnak.
Az egyéni bánásmód természetesen nem lehet rutin, de itt is vannak
tapasztalatai az embernek,
amit hasznosithat!

Üdv: Turóczi

Ui: egy újszülöttnek minden vicc új, nekem lehet, hogy már a könyökömön jön
ki!