tanforum - Re[4]: [Tf] hirek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[4]: [Tf] hirek

  • From: "EDO-Elektro kft." <edoelekt AT freemail.hu>
  • To: Turóczi Ferenc <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re[4]: [Tf] hirek
  • Date: Wed Jan 8 15:07:01 2003

Hello Turóczi,

2003. január 8., 13:27:25, írtad:

> Ha az embernek vannak kidolgozott, bevált feladatai, azt miért ne
> használhatná fel többször?
> A tananyag, ha változik is, nem változik olyan mértékben, hogy amit már
> "tavaly" megtanultam jól átadni, azt miért ne használhatnám újra?
> Ha van egy jó számitógépes bemutatóm, azt nem kell feltétlenül
> újraszerkeszteni.
> Én ezt nevezem rutinnak.
> Az egyéni bánásmód természetesen nem lehet rutin, de itt is vannak
> tapasztalatai az embernek,
> amit hasznosithat!

Ok így igazad is van, de tapasztalatból mondom, hogy némely korosabb
kolléga leadja! "csak úgy rutinból" az anyagot, a gyerek meg csak néz
mint a moziban.

Az én feleségem is tanit vagy 20 éve, igaz alsó 1-4 ig.
Még nem igazán fordult elő, hogy ne készült volna fel alaposan
másnapra. Akkor is lelkiismeretfurdalása volt.
--
Üdvözlettel, Pribojszki János
EDO-Elektro