tanforum - Re: [Tf] diszkriminacio

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] diszkriminacio

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] diszkriminacio
  • Date: Wed Oct 24 12:25:01 2001

Udvozletem!

Ladanyi Gusztav irta (24 Oct 2001, 11:53)
"Re: [Tf] diszkriminacio" targyu leveleben:

> A gyermekemet akartuk (illetve családom nonemu
> tagjai kívánták) megkereszteltetn, de az egyház képviseloje
> ezt megtagadta, mert nem járunk templomba. Illetve azt
> mondta, hogy járjunk el 2-3 hónapig, s utána visszatérhetünk rá.
> Nos nyomdafestéket nem tur, amit akkor gondoltam, de
> uralkodtam magamon.

1. Abszolute off topic
2. IMO a tiszteletes helyesen jart el. A leirtak szerint nem
megtagadta a szentseg kiszolgaltatasat (ezt nem is teheti meg)
hanem feltetelkhez kototte. Ezt viszont szerintem megteheti...
Akarhova is akarunk tartozni, az "ottaniak" ehhez felteteleket
szabhatnak. Ez joguk! Alapjoguk!
3. Nem errol volt szo: egy iskolatipus kiemelt finanszirozasarol.
Szerintem minden mas lista szinten is offtopic...

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu