tanforum - [Tf] diszkriminacio

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tan谩rok vitaf贸ruma

[Tf] diszkriminacio

  • From: Tur贸czi Ferenc <blathy AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] diszkriminacio
  • Date: Wed Oct 24 18:12:00 2001

脺dv枚zl枚m a Listat!

A Philadelphia cimu filmben hangzik el az alabbi mondat (sajnos nem tudom
pontosan idezni):
Diszkriminacio, ha egy embert nem a tettei szerint itelunk meg, hanem egy
csoporthoz valo feltetelezett
tartozasa alapjan.

Valami ilyesmi tortent itt a listan is, amikor az egyhazi iskolak
tamogatasaval kapcsolatban hozzaszoltam.
Nemcsak velem kapcsolatban, hanem ugy tunik, mostmar sokakat erintoen,
egyfajta ongerjeszto folyamat indult el.

Soha nem tudtam megerteni azt, ha valaki egy kimondott mondatba tobbet akart
beletuszkolni, mint amirol
valojaban szolt. Nem vagyok a nyakatekert, hatso szandekot feltetelezo
gondolkodas hive.

Epp ezert nem szeretem a politizalast es a politikusokat sem (nem konkret
szemelyeket, egyetlen politikus ismerosom
sincs). Ez ugy santit, ahogy van, mert lehet, hogy mar ez is diszkriminacio.
Szeretnek pontosan fogalmazni, de most
ennel jobban nem megy.

Magam csak annyira vagyok politizalo alkat, hogy beszelgetek a mindennapi
esemenyekrol, es negy evente elmegyek
szavazni.

Ami itt a listan beindult az egyhazi iskolak finanszirozasa kapcsan, az mar
majdnem annyira durva, mint ami olykor
a Parlamentben, vagy azon kivul folyik a partok egymas elleni acsarkodasaval.

Sajnalom, hogy ennyire lealacsonyodtunk.

Udvozlettel: Turoczi Ferenc