tanforum - [Tf] tojastanc

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] tojastanc

  • From: Takacs Attila <takacsa AT tinodi-sarvar.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] tojastanc
  • Date: Wed Mar 7 09:02:03 2001

Kedves Kollegak!

Bar inkabb "hallgatoja" vagyok a listanak, mint aktiv resztvevoje, de
merhetetlenul felhaborit nehany kollega modortalansaga. Egyetertve Kiss
Karoly
kartarssal csak azt tudom mondani: hatrabb az agarakkal (agyarakkal)! Nem
kellene egymas torkanak ugrani minden semmisegert. A Netikett nem
Szentiras! Kar moge bujni minduntalan.
Kedves Karoly, Peter! Nem derult ki vilagosan szamomra Ti a lista moderatorai
vagytok, vagy csak onjelolt udvoskei? Talan, ha a szakmai reszrol folyna
avita
erdekesebb lehetne a lista...

Tisztelettel es szeretettel: Takacs Attila, Tinodi S. Gimnazium, Sarvar

  • [Tf] tojastanc, Takacs Attila, 03/07/2001