tanforum - [Tf] Re: Re: spam

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Re: spam

  • From: "Kovalcsik Istvan" <pp AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Re: spam
  • Date: Sat Sep 30 23:24:03 2000

> A thread-ot
> kezdot kiveve, az eddigieket fenntartom. Eladni kinalni valamit
> listan uzleti alapon: SPAM!
> --
> Viszlat: D. Karoly

Kedves Karcsi!

Szerintem nincs igazad! A tanforum minden tanare, a "vizualisoke" is.
Sokszor kerul ra szamitastechnikai konferencia vagy fizikus anket
(reszv. dijas)... meghirdetese is. Masreszt a hirdetes es a tajekoztatas
ezesetben eleg kozel vannak egymashoz. Szamunkra a tanfolyam nem
uzleti celu, hanem munkaeszkoz. Van anyagi oldala, de nem
elsosorban ilyen indittatasu szervezodes. Ha te spamnak erzed, dobd
ki, keszits ra szurot..., esetleg buntetesbol :-) add at vizualis kultura
iranti erdeklodessel megvert kollegadnak!

>A signo 4 soros. Slussz!
Neked talan nincs ennyi titulusod, azert sopankodsz? :-)
Ird ki, hogy rendszergazda, mindenes, az iskola napszamosa...,
s ha minden erdemed feltunteted, keves is lesz a 4 sor!

Maradtam irantad es munkad irant nagy tisztelettel
(most neztem a weblapotokat):

Kovalcsik Istvan
K o v a l c s i k I s t v a n
Balassagyarmat, Szent-Gyorgyi Albert Gimnazium

mailto:suli507 AT miskolc.sulinet.hu

mailto:kovalcsik AT szentgyorgyi-bgy.sulinet.hu