tanforum - [Tf] Re: Eljen bolcs vezerunk!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Eljen bolcs vezerunk!

  • From: "G. Konkoly Katalin" <g.konkoly AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Re: Eljen bolcs vezerunk!
  • Date: Thu Jun 8 06:26:04 2000

Jo reggelt!

Fodor Zsolt irta:

> Valaszolt am a szaktarca is:
> <idezet>
> ... Hangsúlyozza: az oktatási tárca számításai szerint a
> kötelezõ óraszámemelés nem eredményez létszámcsökkenést.

Tegnap keszitett a munkakozossegvezetonk egy vazlatos
tantargyfelosztast a jovo tanevre, es azonnal kiderult, hogy ha 22
oraval szamolunk, kapasbol akad egy kollega, akinek nem tudunk orat
adni. Es ezek meg csak a nyelvi orak voltak...

Egyebkent azt nem ertem, miert ezzel a teljesitmeny-szoveggel
probaljak megmagyarazni az oraszam-emelest. Miert nem mondjak azt,
hogy az EU-ban ez a szokas, talan szabvany is, esetleg hogy a
csatlakozasunknak tobbek kozott ez is feltetele. Legalabbis a nemet
kollegaimnak (Also-Szaszorszag) 22 a kotelezo oraszamuk...

--
Udvozlettel

G. Konkoly Katalin
mailto:g.konkoly AT freemail.hu