tanforum - Re: [Tf] szamtan

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamtan

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] szamtan
  • Date: Wed Jun 7 21:11:46 2000

Boldog Ferenc wrote:

> Valoszinuleg orgazmusom lenne, ha talalkoznek egyszer egy olyannal, aki
> mondjuk veletlenul (csak mert nem figyelt oda) igazat mondana.

Legyen egy jo napod! :-)

Eltettem ezt az ujsagcikket, Torgyan mondta masfel evvel ezelott:
"Az FKGP olyan Torgyan Jozsef nelkul (sic! - harmadik szemely), mint a
volegeny a megfelelo szerszam nelkul."

Hogy a part mukodne-e nelkule, arra ugyan van tippem, de sajat magat
tokeletesen jellemezte, azaz implicite igazat mondott! Ha barki mas
mondta volna ki rola ezt a nyilvanvalo igazsagot, a birosagon
folytatodott volna az ugy, de o maga mondta el, hogy mihez hasonlit.
:-))) Nagy ongol!

Szerintem mas politikus is mondott mar igazat, mikor megkerdeztek, hany
ora.

VP