tanforum - Re: [Tf] Eljen bolcs vezerunk!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Eljen bolcs vezerunk!

  • From: d_sanyi AT server.ady-debr.sulinet.hu
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Eljen bolcs vezerunk!
  • Date: Wed Jun 7 12:18:26 2000
On 6 Jun 00, at 23:53, Fodor Zsolt wrote:

> <flame>
> Emberek! Csak en erzem azt, hogy hulyenek neznek?
> Errol nem tudnak kerdezni a tv-ben, radioban? Egyszer sem
> hallottam, hogy ilyen kenyes kerdeseket feszegettek volna. Tanari
> megbecsulesrol szolo szirupmusor volt, de tenyfeltaras nem. Hogy
> annyi a fizetes, mint amennyi azt tudom, de hogy szamolni kettoig
> sem tudo emberkenek nez annak a szemelynek a miniszteriuma,
> akinek maganak is volt koze az oktatashoz, sot a
> szakszervezethez is, az mar egyenesen felhaborito.
> </flame>
>
> Tisztelettel: Fodor Zsolt

Tisztelt lista!

Nagyon tele van a hocipom. Ha valaki tud valami hatekony es
radikalis erdekvedelmi szervezetet (az eddigi szakszervezeti
tomorulesek nem gyoztek meg) szivesen lepnek a tamogatoik
soraba. Nem szeretnem itthagyni a palyat, de van 3 gyermekem.
Evek ota naivan vartam, hogy egyszer csak rendezodnek a dolgok.
Folyamatosan nonek a terhek az iskolaban, egyre tobb idot toltok
bent, egyre nagyobb gondok vannak a gyerekekkel es a szulokkel,
es egyre kilatastalanabb a helyzet. El vagyok keseredve.