tanforum - Re: [Tf] Eljen bolcs vezerunk!

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Eljen bolcs vezerunk!

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Eljen bolcs vezerunk!
  • Date: Tue Jun 6 18:53:18 2000

Hello!

On Tue, 6 Jun 2000, Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> Mi a velemenyetek arrol, hogy egy-ket velemenyt bekuldjunk nehany
> napilapba? Lehet, hogy a mailjeit nem olvassa, de ha a lapok egy resze
> nyilvanosan megirja, azt manapsag nem szoktak lesoporni - mert ugye az
> image (is) fontos.

Talan nyilt level formajaban Pokorny urhoz. Szerintem mindenkepp bele
kellene venni, hogy a pedagogusoknak tele a hocipojuk azzal, hogy ilyen
nyilatkozatokkal hergelik ellenuk a nep tobbi reszet, ellenben a megigert
dolgoknak fele sem valosul meg. Arrol nem is szolva, ahogy a sulinet
rendszergazdai oldalat (nem) oldottak meg, nyakaba szakadt egy csomo
szamtech tanarnak, ha mas nem volt, akiknek se kepzettsege, se ismeretei
nem voltak hozza. Vagy ahol ertett hozza, nem adtak ra penzt a
fenntartotol. Tisztelet a kivetelnek. Na most ezeknek is emelik a kotelezo
oraszamat 10 %-kal?
Ugy megkerdeznem, hogy kalkulaljak a 36 oras munkahetet a tanarokra?
22 ora megtartva, orankent fel ora (!) keszules az 33 ora, dolgozatok
javitasa, osztalyfonoki munka (tanulonkent es tantargyankent a hianyzasok
kovetese) hogy fog beleferni?
Ja, elfelejtettem, hogy eddig is tulmunkat vegeztem! Majd ahelyett!

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\