tanforum - Re: [Tf] kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettanterv

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kerettanterv
  • Date: Wed Apr 12 23:30:39 2000

Tisztelt Kollegak!

> Ma hallottam, hogy 25-én már kikerül az iskolákhoz, májusban rendeletté
> "fokozódik", és szeptembertõl mûködik a kerettanterv. Nem tudni mikor
> lenne idõ a véleményezésre.........???? Bánhidi Sándorné

Ezt a hirt a www.sulinet.hu-n hetfotol lehet olvasni. Oszinten szolva
en ezt me'g ertem, persze elfogadhatatlannak tartom. DE! A
kerettanterv keszen van. Most sokszorositjak, postazzak. Mi a .....
-ert nem lehet nyilvanossagra hozni mondjuk az OM honlapjan?
Merthogy akkor fogjak feltenni, ha papiron is eljut az iskolakhoz.
Kivancsi vagyok, hogy ez ki talalta ki a hivatalos elemek kozul.
Persze arra is, hogy mivel lehet megmagyarazni. A miniszterium e
temaban dolgozo szakemberei szivos munkaval elerik, hogy
mindenki azonos velemenyt alakit ki tevekenysegukrol.

<flame>
Mellesleg meggyozodesem, hogy a kerettanterv 1 (azaz egy) evet
fog elni kotelezoen. Aztan megy a szemetre.
</flame>

Mintha az Ablak a vilagra rendezvenyen is lenne szo a
kerettantervrol. Talan csak nem az a cel, hogy a resztvevoknek
eselye se legyen tudni rola egy -gondolom- nagy nyilvanossagot
kapo rendezveny elott?

Vajon aprilis 26-ig (1 nap alatt) hogyan szuletik meg az alabbi
eloadas:
2. Informatikai eszközök az egyes tantárgyakban, a kerettantervek
tükrében Elõadó: Tompa Klára, OKI, Budapest

Vagy megsem titkos?

Tisztelettel: Fodor Zsolt