tanforum - Re: [Tf] kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettanterv

  • From: "Va'las Pe'ter" <turtle AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kerettanterv
  • Date: Wed Apr 12 15:23:59 2000

Szalayne Tahy Zsuzsa wrote:

> A Jelenismeretkent megnevezett targy neve es tartalma alapjan is
> politikai tartalommal lesz megtoltve, ami ellentmond a NAT-ban es mas
> torvenyekben megfogalmazott politikamentes iskola elvnek. (???)
Nem olvastam azt a tartalmat, de most is van tarsadalomismeret, ami a
filozofia helyett alternativan valaszthato. Ott is mennek ilyenek. Ha
korrekt es becsuletes a tanar, akkor megoldhato rendesen is. Csak hat
nagyon esetleges, a tanteremben dol el, hogy ki mihez kezd es hogyan el
vele.
Az iskola nem abszolut politikamentes. Az agitaciotol mentes. Most lusta
vagyok bemasolni a kozokt. torvenyt, de nem zarja ki, hogy politikai
temak is teritekre keruljenek.
Biztos er annyit, mint az informatika. :-)))

> Van egy olyan erzesem, hogy az eddig "tortenelem es allampolgari
> ismeretek" targynak nevezett oraszam jelentosen megnott. Vajon miert?
Milyen szakos a miniszter? :-)

Udv
VP