tanforum - Re: [Tf] kerettanterv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kerettanterv

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kerettanterv
  • Date: Thu Apr 13 15:23:35 2000

> M.L.:
> Nem olyan biztos, peldaul:
> - Hon- es nepismeret: foldrajz, ofo
> - Emberismeret - ofo, netan biologia
> - Etika - barmilyen
> szakos lehet.
> A tarsadalomismeretet fokent a toritanarok fogjak tanitani, de ismerek
> matek, tesi stb. szakost is, aki tanitja, tanitana.

Figyeljetek!
Ez poen, csak lehet, hogy veresen komollya valik:

Ha ez igy megy tovabb, es nem mondjak ki, hogy milyen regi
kepesitesekkel mit lehet tanitani, akkor nehany ev mulva, akar egyedul
tanithatnam az osztalyomat minden targybol, mint az alsosoknal!
Jelenelg Mat, fiz, info szakos vagyok, de tudok tornazni (12 ev
verszenyszeruen) enek-zenei-be jartam, lassan kozepfokut akarok tenni
angolbol, kemiat tanultam az egyetemen, a biologiat, etikat,
emberismeretet az eletben, Azt a kis torit, irodalmat, ... majd csak
elolvasom.
Bocsanat, rajzolni nem tudok, de lehet, hogy egy kis szamitogepes
grafika is megteszi helyette!

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu