tanforum - Re: [Tf] keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretoraszamok

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] keretoraszamok
  • Date: Mon Jan 31 14:48:56 2000

Tisztelt Kollegak!

> Girnt Jozsef vagyok, jelenleg a Napi Gazdasag
> informatika rovatat szerkesztem. Mivel az informatika magas szintu
> oktatasat nagyon fontosnak tartom, ezert arra gondoltam, ha sikerulne
> osszefoglalniuk az Onok altal kifogasolt terveket, akkor azt a masik
> oldal velemenyevel eggyutt szivesen kozolnem lapunkban.

Eljunk ezzel a ragyogo lehetoseggel!

Mivel eddig mas nem jelentkezett, ezert felajanlom, hogy ki-ki a
problemajat kuldje el nekem maganlevelben, megprobalom
egybegyurni, s azt tovabbitani.

Kerek minden kollegat, hogy eszrevetelet holnap (kedd) estig
(18:00) postazza el!

Tisztelettel: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # JATE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)454-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.