tanforum - [Tf] keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] keretoraszamok

  • From: "Girnt Joe" <girntjoe AT elender.hu>
  • To: <Tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] keretoraszamok
  • Date: Sun Jan 30 22:35:36 2000

Tisztelettel udvozlom a lista tagjait!

Girnt Jozsef vagyok, jelenleg a Napi Gazdasag
informatika rovatat szerkesztem. Mivel az informatika magas szintu
oktatasat nagyon fontosnak tartom, ezert arra gondoltam, ha sikerulne
osszefoglalniuk az Onok altal kifogasolt terveket, akkor azt a masik
oldal velemenyevel eggyutt szivesen kozolnem lapunkban.

Udvozlettel:
Girnt Jozsef