tanforum - Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

  • From: "Demeczky Mihály" <dmisi AT freemail.c3.hu>
  • To: "tanforum AT lists.kfki.hu" <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] NAT es keretoraszamok
  • Date: Mon Jan 31 21:00:56 2000

On Sat, 29 Jan 2000 22:09:16 +0100, Farkasné Bártfai
Lilla wrote:

>Nem értek veled egyet, hogy kiléptél a szakszervezetből.
A TE választásod a
>legkönnyebb
Hello!
En egyetertek vele!
En is kileptem, mert feltartott kezzel ved minket mindket
szakszervezetunk.
Talan civil osszefogassal tobbre jutnank, a
szakszervezetek meg mindig egymast ......., amig a labunk
alol is kihuzzak a talajt. Felek egy uj szakszervezet is
bajbakerulne, felkeszult, okos az "ellenfel" valami uj
format kellene talalni.....de nincs otletem.

Tisztelettel !
Demeczky Mihály

mdem AT zpok.hu

dmisi AT freemail.c3.hu