tanforum - Re: [Tf] Keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Keretoraszamok

  • From: Simon Gyula <simon AT math.klte.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Keretoraszamok
  • Date: Mon Jan 31 08:16:12 2000

Tisztelt Kollegak!
Fodor Zsolt irta:

> tartani, ott allast foglalni, es azt tovabbitani. (Ugyanis ha csak egy
> szervezet, pl az ISZE szol, az csak egy hang, lehet, hogy annyit
> er, mint az illetekes hazmesterenek velemenye.) Csak gyorsan!!!
> Bar oszinten szolva azt sem tudom, hogy Szegeden (pontosabban
> Csongrad megyeben) ki a csuda a szaktanacsado. Eddig Feher
> Peterrol tudtam, hogy o Baranya megyeben az. Nagy Gyorgy
> Borsodban. (Meg az?) S a level szerint Bedo Ferenc Zalaban.

Csatlakozok. Hajdu-Biharban vagyok kozepiskolai szaktanacsado. Altalanos
iskolai szaktanacsado kollegaimmal egyutt megprobalunk egy talakozot
osszehivni (ez menni fog) es egy ott kozos allasfoglalast megfogalmazni.
(Egyebkent a szaktanacsadok is egyeztethetnenek.)
Egyebkent teljes mertekben egyetertek azzal, amit a bizottsaggal
kapcsolatban irtal.

Udv: SGY