tanforum - Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium-Bp" <suli60 AT bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek
  • Date: Mon Jan 31 13:21:44 2000

A windows95 rendszerrel együtt is szállítanak ilyent: Admirális (freecell)...
Amúgy én tanítottam kisegíto színtu okt intézményben is számteket (pár évvel
ezelott) és ott sikerrel alkalmaztam képességfejleszto játékpedagógiát
számítógépes környezetben...
De az szakképzo iskola volt... Értelmi szinvonal kicsit rosszabb a mai átlag
városi 11 éveseknél...
????
Jelenleg itt a gimiben nem
/Takács Henrik/