tanforum - [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] szamitastechnika 11 evesnek

  • From: "Toth Sandor" <toths AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek
  • Date: Fri Jan 28 07:41:05 2000

Udvozlok minden listatagot

Mivel eloszor irok, par szot magamrol:
A GDF-re jarok Debrecenben, utolso eves vagyok, nem vagyok tanar, de
mindig is erdekelt az oktatas, s mar regota tanitok szamitastechnikat
maganoktatas formaban.

Jelenleg van (lesz) egy 11 eves tanitvanyom, aki masfel eve heti 1
(egy) oraban tanul(na) szamitastechnikat, de a tanar nem foglalkozik a
diakokkal. A szulok azt szeretnek, hogy gyermekuk ne csak jatszani
tudjon a szamitogeppel, hanem tudja azt masra is hasznalni. Most a
szulok vettek egy szamitogepet a gyermeknek, s megkertek, hogy
tanitsam ot.

Elsosorban az erdekel, hogy mit kell/edemes e korosztalynak tanitani,
milyen tankonyv, munkafuzet megfelelo erre, esetleg tanmenet is
fogadnek. Szuksegem lenne meg olyan szamitogepes jatekokra, melyek a
logikai keszseget fejlesztik. Erdekelne tovabba, hogy programozast
milyen mertekben lehet oktatni, erre melyik nyelv a megfelelo (pl.:
pascal, basic, logo vagy mas) (Ezt azert kerdezem, mert amikor meg en
tanultam a szamitastechnikat altalanos iskolaban, akkor Commodore
gepeken a tanulas szinte csak a basic nyelv tanulasa volt)

Tehat a fentiek miatt keresem a kapcsolatot
- olyan szamitastechnika tanarral, aki altalanos iskolasokat (is)
tanit,
- illetve olyan debreceni/hajdu-bihari tanarral, aki megengedne, hogy
orajat nehany alkalommal megnezhessem.

Udvozlettel:
Toth Sandor
toths AT freemail.hu