tanforum - Re: [Tf] Szakszerv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szakszerv

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Szakszerv
  • Date: Mon Jan 31 13:06:30 2000

Hello!

> szervezoje vagy ügynöke lennél. De ha az lennél, allor sem tudnál, a maradék
> érdekvédelemnek nagyobb klárokat okozni, mint ilyen "magán" véleménnyel.

A karokat nem az en erotlen es gyenge hangom okozza, hanem a
szakszervezet erotlen es gyenge hangja. :-(

> o is a vetést csépeli, mondván " Lássuk Uram Isten, mire megyünk ketten "
> (Innen ered a közmondás)

Haat, ha merges vagyok, akkor meg erre is kepes lennek.;-)

> te azon sem voltál ott. Pedig akkor kb.10 000 pedagógus azért ott volt.
Nem hinnem, hogy szamitana, de ott voltam.

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
boldog AT fellner.sulinet.hu
fboldog AT matavnet.hu