tanforum - Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek
  • Date: Sat Jan 29 10:26:05 2000

Udvozletem!

Toth Sandor
<tanforum AT lists.kfki.hu>
irta (28 Jan 00, 0:43) "[Tf]
szamitastechnika 11 evesnek" subject-u leveleben:

> Szuksegem lenne meg olyan szamitogepes jatekokra, melyek a
> logikai keszseget fejlesztik.

Magam erõsen kétlem, hogy a szamítógépes játék alkalmas
ilyenre.

> Erdekelne tovabba, hogy programozast
> milyen mertekben lehet oktatni, erre melyik nyelv a megfelelo
> (pl.: pascal, basic, logo vagy mas)

Ebben a korban a Comenius Logo-t szoktak oktatni. Esetleg -- ez
ismét csak magánvélemény, oktatáselméleti, vagy didaktikai
érvrendszerrel nem tudom alátámastztani! -- választhatnál
kerülõutat ée slõbb a forrásnyelvi alkotással lehetne megismertetni
a gyereket. Erre pedig a WEB lap készítés, a HTML nyelv
elemeinek megismertetése alkalmas. És látványos, talán nem lesz
gond a motivációval...

--
Üdvözlettel:
Dorozsmai Károly