tanforum - Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek

  • From: "Dancso" <dancso AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] szamitastechnika 11 evesnek
  • Date: Mon Jan 31 08:16:56 2000
Kedves Sandor es Listatagok!

A leveled olvasasa utan eloszor
termeszetesen a segitsegnyujtasra gondoltam,
kesobb azonban elgondolkoztam az okokon.

> ..., de a tanar nem foglalkozik a diakokkal...

Azt hiszem, hogy a Te segitsegeddel
csupan egy gyereknek oldod(hat)na meg az oktatasa.

> A szulok azt szeretnek, hogy gyermekuk ne csak jatszani
> tudjon a szamitogeppel, hanem tudja azt masra is hasznalni.

Termeszetes igeny.
Ma, amikor a szulok velemenye egyre tobbet szamit az iskolaknak,
(ld. minosegbiztositas egyik eleme :-))
eloszor azt tanacsolnam, hogy iskolan belul oldjak meg a helyzetet.
A sorrendet is nagyon fontosnak tartom:
eloszor a szaktanarral kell megbeszelni,
ha ez nem hat, nyilvan az igazgato is tud
az iskolajaban folyo szakmai munka szinvonalarol...

Udvozlettel:
Dancso Tunde
tanar
dancso AT matavnet.hu