tanforum - [Tf] keretoraszamok -helyesbites

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] keretoraszamok -helyesbites

  • From: "Benedek Attila" <brekaa AT freemail.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] keretoraszamok -helyesbites
  • Date: Sun Jan 30 18:07:07 2000

valtozata, ok mar nem szandekoznak tobbet valtoztatni rajta, ez alapjan mar
meg lehet csinalni a NAT finomitast.
A kivancsiak kedveert az 1-8. osztalyokban a kovetkezoek szerepelnek (kb.)
magyar 8-8-8-7 felso 4-4-4-4
matem. 4-4-4-3 felso 3-4-3-3
nyelv - - - 3 felso 3-3-3-3
tort. 2-2-2-2
a term.tud targyak egy-masfel orakkal (fizika csak hetediktol)
informatika 0,5-0,5-1-1
rajz, technika,enek olyan egy-egy oras szinten
testneveles 2,5 ora
felsoben pedig egy ora osztalyfonoki
Mindezekhez 5-6. oszt.ban ketto, 7-8. egy tetszolegesen eloszthato tanora.
Meg egyet neztem meg: informatika CSAK a 9. es 12. evfolyamon van 1
oraban.>>

Ujra megneztem a tablazatot, es rajottam, hogy elneztem egy sort, igy otodik
osztalyban nincs is fel ora informatika.

Benedek Attila

II.Rakoczi F. Altalanos Iskola
Kisbarapati - 7282