tanforum - [Tf] Szakszerv. (volt: NAT es keret.....)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Szakszerv. (volt: NAT es keret.....)

  • From: "Boldog Ferenc" <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Szakszerv. (volt: NAT es keret.....)
  • Date: Sun Jan 30 14:57:23 2000

Hello!

>Nem értek veled egyet, hogy kiléptél a szakszervezetbol.
>A TE választásod a legkönnyebb, TOLED
>akkor mindenki azt csinál amit akar.

IGY VAN. Sem a kollegamat, sem a szomszedomat, sem a kormanyt, sem a
szakszervezetet nem erdekli, hogy hogyan elek az allami fizetesbol.
Valtoztatni ezen a szakszervezetnek, a kormanynak es nekem van modom.
Mivel az elozo ketto nem tett az utobbi idoben olyan lepeseket, amelynek
pozitiv tartalmaval en is elegedett lennek, igy magamnak kellett. 19
eves tagsagom alatt nem emlekszem tul sok olyan esetre (egy-ketto talan
akadt), amikor az altalam is finanszirozott TISZTELT SZAKSZERVEZET
harcolt volna ki jelentosebb beremelest, egyeb juttatast.
Ha belepek egy szervezetbe, akkor azt azert teszem, mert szimpatikus a
tarsasag, a programjukkal azonosulni tudok. Ha pedig tagdijat is kell
fizetni, akkor annak fejeben valamit elvarnek, eredmeny gyanant.
S, hogy nem csak a szakszervezet nem irhatja a nevemet a tagok soraba,
peldakent emlitem, hogy a megyei epitesz kamaraba sem leptem be, mert
nem tudtak semmit felmutatni a kotelezoen befizetendo tagdij elleneben.
Persze ennek folyomanyakent megvontak a tervezoi engedelyem, de ennek
ellenere sem bantam meg. Gittegyletbe pedig nem lepek!

-----
Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
fboldog AT matavnet.hu
boldog AT fellner.sulinet.hu