tanforum - Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

  • From: Mészáros Tamásné <meszi AT elender.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] NAT es keretoraszamok
  • Date: Mon Jan 31 01:28:08 2000

Ladanyi Gusztav írta:

> Bocs, de mielott reagalnek: Vagy felreertem a hangnemet,
> vagy nem ertem, de ez most szemrehanyas?
>
> gusty

Talan amit RBF irt, az nem szemrehanyas, hanem aggodas.
mert kifutubűnk az idobol es akkor tenyleg igy kell tanitani!!
Novemberben mar egyszer fekvetettuk a dolgot a listan,
valahogy mafűgaba hamvadt.
Decemberben az INLAP-on is volt egy anyag..

Van-e olyan ero, ami megmozditana a szamtech tanarokat es az iskolakat?
Udv. Meszaros Tamasne Jutka