tanforum - Re: [Tf] Szakszerv

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Szakszerv

  • From: Bertók Csaba <bertok AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Szakszerv
  • Date: Mon Jan 31 04:51:39 2000

| eves tagsagom alatt nem emlekszem tul sok olyan esetre (egy-ketto talan
| akadt), amikor az altalam is finanszirozott TISZTELT SZAKSZERVEZET
| harcolt volna ki jelentosebb beremelest, egyeb juttatast.

T. lista! és Kedves Feri!

Nem hiszem hogy nekünk itt politizálnunk kellene, mint erre már több
alkalommal,
felszólított bennünket a lista gazdája, de amikor ongólok veszélyét látom
nem állhatom meg szó nélkül.

Nem feltételezem rólad, hogy a kormány szakszervezet ellenes kampányának
szervezoje vagy ügynöke lennél. De ha az lennél, allor sem tudnál, a maradék
érdekvédelemnek nagyobb klárokat okozni, mint ilyen "magán" véleménnyel.

Nem állítom hogy az érdekvédelem és érdekegyeztetés csúcsát produkálja
a szakszevezet, legyen az bár régi, uj vagy alternatív tipusu. A jelenlegi
kormányzat szavazógépe azért sikeresen nyírbálja a szakszervezeti
jogositványokat.
Talán nem tudod, de kedvezo privatizációs lehetoségektol estünk el még
az Antal kormány idejében, mert nem volt megfelelo szakszervezeti
érdekképviseletünk. (pl.Vost Alpin - Diósgyor esete)

Tudod nekem errol az jut eszembe, amikor az egyszeri gazda látja hogy a
jég elveri a vetését, elkeseredésében veszi a cséphadarót és
o is a vetést csépeli, mondván " Lássuk Uram Isten, mire megyünk ketten "
(Innen ered a közmondás)

Lehet hogy nem emlékszel, Fodor Gábor "áldásos" tevékenységére, de talán
még ma is miniszter lenne, ha mindenki hasonlóan gondolkodna.
Emlékeztetoül: az akkori május elsején tartott parlament elotti pedagógus
tüntetés nem kis mértékben járult hozzá a leváltásához. Vagy lehet hogy
te azon sem voltál ott. Pedig akkor kb.10 000 pedagógus azért ott volt.

Üdv:
Csaba
Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
4300 Nyírbátor. Dózsa György utca 4.sz.
lakás: (36) 42-282-479 mobil: (36) 60-475-650
iskola:(36) 42-281-297
bertok AT mail.matav.hu