tanforum - Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] NAT es keretoraszamok

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] NAT es keretoraszamok
  • Date: Mon Jan 31 10:22:57 2000

> Novemberben mar egyszer fekvetettuk a dolgot a listan,

Nohat ezert kerdeztem.

YO!

Tuntetunk?

Mint latjatok sz@rnak a velemenyunkre, mint minden mas esetben.
Lehet, hogy Csaba vagy a listagazda leszid a politizalasert, es az eros
kifejezesekert, de legalabb kiadom magambol.
Szeplelkeknek: Page Down
Hogy lehet errol politika nelkul beszelni? Ha szidom az orbancot az
politika. Ha szidom az oktatasi miniszteriumot (csupa kisbetuvel), az
politika.
Gondolom, majd befocizzuk magunkat az Unioba. Egyebkent mielott
elfogultsaggal vadolna valaki, az elozo oktatasi kormanyzat
tevekenysegerol sem volt jo velemenyem.
Azok a nagyhatalmu vezetok nyirjak ki az (informatika) oktatast, akik
maguk is korrepetalasra szorulnanak. A sok idiota azt hiszi, hogy az
informatika nem mas, mint a szamitogep nyomkodasa. Ekozben
alapveto gondjaik vannak az informacio szerzes-feldolgozas-tovabbitas
teren. Legjobb pelda erre a kommunikacios keszseguk.
Gondolom ugy vannak az informatikaval, hogy = szamitogep, es majd
a szulo majd ugyis megveszi, s otthon megtanulja a gyerek.
Aztan lehet meg belole degeneralt politikus is. Lesz neki laptopja,
amivel passzianszozhat a plenaris ules alatt.

Ha eros a gyomrotok, akkor holnapra eloveszem a F...SZ valasztas
elotti oktatasi programjat (direkt archivaltam, hogy ne lehessen
letagadni),
es idezek belole.

Szoljatok, ha menni kell tuntetni.

gusty

ui:
Egyebkent hatasos dolog lenne, hogy a pedagogusok nem a penzukert
tuntetnek.